هزیان گویی نتانیاهودرگنگره آمریکا
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 834
بازدید ماه : 3096
بازدید کل : 190357
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

حضور نتانیاهو در کنگره؛ ناامید از سرنوشت سیاسی خود و اسرائیل
نتانیاهو حرفي براي دفاع از عملکرد خود در انتخابات ندارد و لذا به هزيان گويي در قبال ايران روي آورده است. وی به دنبال تبلیغ خود در انتخابات است و نگران از نبود جایگاه مناسب برای صهيونيست‌ها در جهان، تصور می کند که با سخرانی در کنگره برای جهان سخنرانی می کند و جلب توجه خواهد کرد در حالی که کنگره صرفا پارلمان آمريكاست و حق تصميم گيري براي جهان را ندارد

تحلیل رفتار نتانياهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشان می دهد که وی با وجود اعتراض و انتقاد کاخ سفید و سایر دولت ها و سیاستمداران جهان، همچنان به دنبال آن است که روز سه شنبه 12 اسفند 93 در کنگره آمریکا حضور یابد و به طرح چند باره ادعاهای خود در مورد برنامه هسته ای ایران بپردازد.

اوباما رئیس جمهور آمریکا چند بار نسبت به حضور بدون اطلاع و هماهنگی نتانیاهو با کاخ سفید برای شرکت در کنگره، انتقاد کرده و حتی در دیدار با نخست وزیر آلمان، با طنز و کنایه گفت: کسی دو هفته قبل از انتخابات کشورش در کنگره آمریکا حاضر نمی شود!

این موضوع نشان می دهد که نتانیاهو به دنبال تبلیغ خود در انتخابات است تا حمایت اعضای کنگره آمریکا و لابی صهیونیستی را نشان دهد و موضوع ایران را بزرگنمایی کند و با ایران هراسی، مردم اسرائیل را متقاعد کند که به او و حزبش رای دهند.
نکته دوم این است که صهيونيست‌ها هيچ جايگاهي در معادلات جهاني ندارند و به خاطر نداشتن پایگاه در افکار عمومی جهان، سعی دارند از امکانات کنگره آمریکا و رسانه های آنها استفاده کنند تا با زنده کردن نام خود، جایگاه و اعتبار به دست آورند و با برنامه ایران هراسی، جهان و افکار عمومی و رسانه ها را متوجه خود کنند.
اما افکار عمومی جهان دریافته که این برنامه ها برای هراس از خطری است که واقعیت ندارد و ایران با برنامه صلح آمیز هسته ای به دنبال حقوق خود بوده است و دلیلی ندارد که کشورهای جهان از ایران هراس داشته باشند.

 نکته سوم این است که كنگره صرفا پارلمان آمريكاست و حق تصميم گيري براي جهان را ندارد و نتانیاهو تصور می کند که با سخنرانی در کنگره و در بین حامیان و لابی صهیونیستی در آمریکا می تواند دنیا را مجاب کند که با ایران توافق نداشته باشند و ایران را منزوی کنند. اما جهان و آمریکا نیز دریافته که دیپلماسی و توافق و مذاکره با ایران بهترین راهکار اعتماد سازی است و دلیلی ندارد که با ایران هراسی و اسلام هراسی، نسبت به برنامه هسته ای ایران بدبین باشند.

نکته چهارم نیز به این موضوع ارتباط دارد که نتانياهو با كوله باري از شكست به آمريكا رفته و چون حرفي براي دفاع از عملکرد خود برای انتخابات ندارد به هزيان گويي در قبال ايران روي آورده است.
نتانیاهو قادر نیست که رضایت و نظر مردم اسرائیل را جلب کند و با نگرانی نسبت به سرنوشت سیاسی خود و حزب متبوعش، تلاش می کند که خود را معتبر جلوه دهد و اعتبار از دست رفته و شکست سیاسی به خاطر عملکرد دولت اسرائیل در قبال فلسطین و لبنان و سوریه و منطقه را بازسازی کند.

انتقاد نانسی پلوسی از حضور نتانیاهو در کنگره

به گزارش رویترز، نانسی پلوسی رئیس اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داده است که سخنرانی نتانیاهو نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره مذاکرات هسته‌ ای بین ایران و گروه «پنج به علاوه یک» را تضعیف می ‌کند.

پلوسی که یک کنفرانس خبری در حاشیه مراسم سالانه گردهم‌ آیی نماینده ‌های دموکرات گفته است: این اقدام می ‌تواند به ایران پیامی اشتباه درباره فرصت دادن به دیپلماسی بدهد.

نتانیاهو قرار است به دعوت بینر روز سوم ماه مارس میلادی در نشست مشترک کنگره و سنا سخنرانی کند.

گاردین: سخنرانی‌ضدایران به ضرراسرائیل‌است

روزنامه گاردین با انتقاد از حضور نتانیاهو در کنگره و سخنرانی علیه توافق هسته‌ای ایران نوشت این امر به ضرر امنیت خود رژیم صهیونیستی است.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات اسراییل با سفر به آمریکا فردا (سه‌شنبه) در کنگره سخنرانی خواهد کرد که این امر مورد انتقاد عده بسیاری از جمله برخی اعضای کنگره آمریکا قرار گرفته است.

روزنامه گاردین در یادداشتی به بررسی موضوع سخنرانی نتانیاهو در کنگره پرداخت و نوشت نتانیاهو در حالی خطاب به نمایندگان کنگره آمریکا صحبت خواهد کرد که بسیاری از دموکرات‌ها از جمله «جو بایدن» معاون اول اوباما، نتانیاهو را تحریم کرده‌اند.

در ادامه یادداشت گاردین این سفر نتانیاهو و سخنرانی وی در کنگره تنها سه هفته پیش از انتخابات در اسراییل، مساله‌ای مناقشه برانگیز عنوان شده که با محور تعدی وی به سیاست‌های آمریکا و بر یکی از موفق‌ترین روابط دوجانبه در عصر مدرن دلالت دارد.

به نوشته گاردین، این حضور مناقشه برانگیز نتانیاهو در کنگره تنها سه هفته پیش از انتخابات در اسراییل، بر دخالت وی به سیاست‌های آمریکا و آثار آن بر یکی از موفق‌ترین روابط دو جانبه در عصر مدرن تمرکز خواهد داشت.

«سوزان رایس» مشاور امنیت ملی اوباما پیش از این، سخنرانی نتانیاهو در کنگره را، که بیشتر اعضای آن جمهوری خواهان هستند، برای روابط اسراییل و آمریکا مخرب عنوان کرده بود. البته اظهارات وی با عکس‌العمل شدیدی از سوی گروه‌های یهودی افراطی مواجه شد.

نویسنده گاردین با اشاره به محور اصلی پیام نتانیاهو نوشت؛ پیام وی این است که در حال حاضر توافق ۱+۵ با ایران «برای اسراییل، منطقه و جهان خطرناک است.»

گاردین هم‌چنین مدعی شد هر دیدگاهی هم نسبت به نتانیاهو وجود داشته باشد و اگر ترفند نتانیاهو برای کسب آرای بیشتر درانتخابات اسراییل با سخنرانی در کنگره به وی کمک کند یا نه، «مساله این‌جاست که هیچ توافقی با ایران کارگر نخواهد افتاد مگر آن‌که این توافق مانع از یک ایران هسته‌ای شود؛ هم‌چنین هیچ توافقی کارگر نخواهد بود تا این اطمینان را به اسراییل بدهد که از توافق ایران آسیبی نمی‌بیند.»

نویسنده این مطلب در ادامه هم‌چنین مدعی شد، تمام آن‌چه در طول مدت ۱۴ ماه گذشته درباره مذاکرات هسته‌ای ایران می‌دانیم این است، توافقی که حاصل می‌شود، یک توافق خوب برای اسراییل خواهد بود. وی افزود «ایران پیش از این و در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌‌نژاد توانست به تولید اورانیوم غنی شده برسد و همکاری هایش با بازرسان آژانس بین‌المللی اتمی را در کمترین میزان ممکن نگه داشت.»

وی سپس به انتخاب دکتر حسن روحانی در سال ۱۳۹۲ (۲۰۱۳) اشاره کرده و می‌نویسد «بعد از آن‌که دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد در سال ۲۰۱۳ به اتمام رسید، زمان گریز هسته‌ای ایران ـ یعنی فاصله زمانی لازم برای ساخت سلاح اتمی ـ به کمتر از یک سال تقلیل یافته بود؛ آمریکا بازه زمانی یک سال را حداقل فاصله برای واکنش نظامی می‌دانست. در این زمان، لفاظی‌های منزجرکننده، جنگ نیابتی در سوریه، عملیات‌های شنیع و تشدید تحریم‌های اقتصادی سلاح‌هایی ترجیحی بودند که به جنگی اعلام نشده بین ایران و غرب تبدیل شدند.»

نویسنده گاردین بر این باور است از آن زمان به بعد، شرایط به طرز عالی و فاجعه‌باری تغییر کرده است. وی می‌افزاید «همان‌طور که «آنتونی بلینکن» معاون وزیر خارجه آمریکا ماه ژانویه به کنگره گفت، ایران تمام اورانیوم‌های ۲۰ درصد غنی شده خود را یا تضعیف و یا تبدیل کرده و غنی‌سازی بیشتر از ۵ درصد را تعلیق کرد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز دسترسی روزانه به تجهیزات غنی‌سازی ایران داشت و اطلاعات عمیق‌تری از برنامه‌های هسته‌ای ایران به دست آورده بود.»

گاردین ادامه می‌دهد، ایران نه تنها نسبت به گذشته از توانایی ساخت بمب هسته‌ای فاصله بسیاری گرفته بلکه به دلیل آتش بسی که وجود دارد، جلوی یک جنگ ناخواسته گرفته شده است.

نویسنده می‌افزاید «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران بعد از احمدی‌نژاد فردی اهل اعتدال است که به ندرت نامی از اسراییل می‌برد و دیگر سخنرانی‌های تهییج کننده از حمله قریب الوقوع اسراییل و آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران ایراد نمی‌شود.

گاردین در ادامه یادآور شد بر اساس گزارش‌هایی از گفت‌وگوهای هسته‌ای اخیر، پیشرفت‌هایی حاصل شده است که به ایران اجازه می‌دهد تعداد قابل توجهی از سانتریفیوژهایش را داشته باشد. این یادداشت می‌افزاید «البته ایران باید این اطمینان را بدهد که این سانتریفیوژها با تاثیرگذاری کمتری کار می‌کنند (دلیل این امر جلوگیری از زمان یک‌ساله گریز هسته‌ای است). عمر یک توافق احتمالی تا ۱۵ سال خواهد بود و نه تنها سطوح غنی سازی را در برمی‌گیرد بلکه بازرسی‌های سرزده بی‌سابقه‌ای، هم‌چنین پیکربندی مجدد یک رآکتور هسته‌ای بحث برانگیزی را شامل می‌شود تا به سطحی از تولید پلوونیوم برای سلاح‌های هسته‌ای نرسد.»

نویسنده این یادداشت ادامه می‌دهد هم‌چنان جزییات بسیاری برای رسیدگی وجود دارد که شامل برنامه‌ای برای لغو تحریم‌هاست که به ایرانیان این اطمینان را بدهد تحریم‌ها بیش از این ادامه نیابد؛ وی می‌افزاید «دیگر مهم نیست که توافق در تمام جنبه‌ها تا آخر ماه ژوئن حاصل شود، چراکه توافق ژنو هم دو بار پیش از این تمدید شده است.»

گاردین در ادامه مدعی شده، «هیچ توافقی نمی‌تواند ایران را قطعا از تلاش برای ساخت بمب هسته‌ای در آینده بازدارد اما ترکیبی از محدودیت‌ها و نظارت‌ها و محرک‌های اقتصادی و دیپلماتیک می‌تواند دست‌یابی به بمب هسته‌ای را برای ایران تا حد زیادی غیر محتمل کند.»

در انتها نویسنده گاردین نوشت، این مساله قابل توجهی است که یک نخست وزیر اسراییلی تلاش می‌کند دیپلماسی‌ای را تخریب کند که اسراییل را امن‌تر می‌کند و افزود، «این همان چیزی است که نتانیاهو خطاب به آمریکایی‌های جهان خواهد گفت و به خاطر آن قضاوت دوستانه‌ای از وی نخواهد شد.»


حدود 35 عضو دمکرات کنگره آمريکا سخنراني نتانياهو را تحريم کردند     


حدود سی و پنج تن از اعضای دمکرات کنگره آمریکا، به علاوه رییس جمهور و معاون رییس جمهور این کشور، سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند.
مجری این شبکه ابتدا گفت: رییس کابینه اسرائیل امروز وارد واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا، شد. وی برای خود این مأموریت را تعریف کرده است که در رابطه با مخاطرات گفتگوهای هسته‌ای ایران برای اسرائیل، به واشنگتن هشدار دهد. این در حالی است که مقامات کاخ سفید به طور علنی از سفر نتانیاهو به آمریکا انتقاد کرده‌اند. با این حال، وزیر امور خارجه آمریکا اخیراً تلاش کرده است تا حدی میان آمریکا و اسرائیل تنش‌زدایی کند.
جسیکا استون، خبرنگار این شبکه، طی گزارشی از واشنگتن درباره سفر امروز نتانیاهو به آمریکا گفت: همزمان با حضور نتانیاهو در واشنگتن، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، دور بعدی گفتگوهای هسته‌ای با ایران را این هفته در سوئیس آغاز خواهد کرد.
انتظار می‌رود نتانیاهو در سخنرانی فردای خود (سه‌شنبه) در برابر اعضای کنگره آمریکا بار دیگر تشریح کند که چرا وی بر این عقیده است که توافق هسته‌ای با ایران برای اسرائیل خطرناک خواهد بود. نتانیاهو از گفتگوهای هسته‌ای ایران به شدت انتقاد کرده و گفته است گویی قدرت‌های جهانی که با ایران مذاکره می‌کنند، از این هدف سابق خود مبنی بر این‌که مانع دستیابی ایران به ظرفیت تولید سلاح‌های هسته‌ای شوند، دیگر دست شسته‌اند.
این در حالی است که سوزان رایس، مشاور امنیت ملی آمریکا، اخیراً از سفر نتانیاهو به آمریکا، آن‌هم بدون هماهنگی کاخ سفید، انتقاد و آن را برای روند مناسبات میان آمریکا و اسرائیل مخرب عنوان کرد.
جان کری به منظور تنش‌زدایی میان آمریکا و اسرائیل، در یکی از برنامه های خبری صبح یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا حاضر شد و گفت: به علت توافقنامه موقتی (ژنو) که ما آن را خلق کردیم، اسرائیل امروز امن‌تر است. وی افزود: مقادیر اورانیوم 20 درصد غنی‌سازی شده در ایران به صفر کاهش یافته است . ما تولید سانتریفیوژها را نیز متوقف کرده‌ایم. ما در حال بازرسی در داخل تأسیسات آنان (ایران) هستیم. ما رئاکتور پلوتونیوم اراک را که در حال ساخت و ساز و پیشرفت بود، نیز متوقف کرده‌ایم.
جسیکا استون در خاتمه افزود: حدود چهل نفر از اعضای دمکرات کنگره آمریکا اعلام کرده‌اند که قصد دارند سخنرانی نتانیاهو را، به عنوان نشان دادن اعتراضِ خود، تحریم کنند.
رییس جمهور و معاون رییس جمهور آمریکا نیز در کنگره برای استماع این سخنرانی حضور نخواهند یافت. آنان می‌گویند، سخنرانی نتانیاهو در برابر کنگره آمریکا، با فاصله‌ای بسیار کم از زمان برگزاری انتخابات پارلمانی اسرائیل، عملی نامناسب است و ما نباید در حالی که فقط دو هفته به برگزاری آن انتخابات زمان باقی مانده است، به نحوی رفتار کنیم که گویی از یکی از نامزدهای مشخص انتخاباتی در اسرائیل اعلام حمایت و پشتیبانی کرده‌ایم.

شکست نتانیاهو در انتخابات اسرائیل

پایگاه آمریکایی «نیوجرسی» در گزارشی تاکید کرد که «امیدواریم به خاطر صلح جهانی و نشاندن یک فرد نفرت‌انگیز سر جایش،‌ نتانیاهو در انتخابات اسرائیل شکست بخورد».

در ادامه تنش‌ها درباره حضور و سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا درباره ایران، یک پایگاه آمریکایی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را نفرت‌انگیز خواند.

پایگاه آمریکایی «نیوجرسی» در گزارشی با عنوان «بیایید امیدوار باشیم که نتانیاهو شکست بخورد»، نوشت: اگر بنیامین نتانیاهو گوش بدهد، شاید او اکنون تشخیص بدهد که دخالت و نفوذ بی سابقه به حریم سیاست حزبی آمریکا، روابط اسرائیل با آمریکا را به خطر انداخته است».

در ادامه گزارش درباره نتانیاهو آمده است: «به خاطر صلح جهانی و نشاندن یک مرد نفرت‌‌انگیز سر جایش، ‌امید پرشور ما این است که او در انتخابات ببازد تا این روابط(روابط آمریکا و اسرائیل) به مسیر درست برگردد».

این پایگاه تصریح کرد: «در موضوع صلح جهانی، نتانیاهو رسیدن به توافق صلح با فلسطینیان را با توسعه بی پایان شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری غیرممکن کرده است. همچنین توجه داشته باشید که یکی از حامیان جهانی تهاجم عراق(2003) با توافق موقت 2013 با ایران مخالفت کرد. جایگزین او بمبارانی است که جنگ منطقه‌ای را به راه خواهد انداخت».

«نیوجرسی» همچنین نوشت: «پذیرش دعوت جمهوریخواهان برای صحبت بدون در میان گذاشتن با کاخ سفید، اهانت‌آمیز است نه فقط نسبت به اوباما بلکه به کشوری که از زمان تولد اسرائیل و در همه جنگهایش با آن بوده است».

در این گزارش با هشدار درباره کاهش حمایت‌ها در آمریکا از رژیم صهیونیستی آمده است: «نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اغلب آمریکایی‌ها در کنار اسرائیل هستند اما این حمایت در میان نسل جوان‌تر در حال کاهش یافتن است و اگر نتانیاهو در انتخاباتش پیروز شود، قطعا این حس(کاهش حمایت) گسترش می‌یابد».

حتی «آیپک» نیز با سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا مخالف است!

جنجالی که بر سر تصمیم نخست وزیر رژیم اسرائیل برای سخنرانی در کنگره آمریکا به وجود آمده، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد. در همین راستا، پس از آنکه چند مقام ارشد آمریکایی طی روزهای اخیر، انتقادات بی‌سابقه‌ای از نتانیاهو در این موضوع مطرح کردند، خبر می‌رسد که حتی لابی صهیونیستی آمریکا (آیپک) نیز با این سخنرانی مخالف است.

حتی «آیپک» نیز با سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا مخالف است!جنجالی که بر سر تصمیم نخست وزیر رژیم اسرائیل برای سخنرانی در کنگره آمریکا به وجود آمده، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد. در همین راستا، پس از آنکه چند مقام ارشد آمریکایی طی روزهای اخیر انتقادات بی‌سابقه‌ای را از نتانیاهو در این موضوع مطرح کردند، خبر می‌رسد که حتی لابی صهیونیستی آمریکا (آیپک) نیزبا انجام این سخنرانی مخالف است.

طی یکی دو روز اخیر، انتقادات شدید جان کری، وزیر خارجه و سوزان رایس، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا از تصمیم نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره درباره موضوع هسته‌ای ایران، سبب شد مخالفت‌ها با سفر پیش روی نخست وزیر رژیم اسرائیل به واشنگتن وارد جدی‌ترین شکل خود شود. اکنون مشخص شده که این مخالفت‌ها به جدی‌ترین حامی رژیم اسرائیل در آمریکا نیز سرایت پیدا کرده است.

سایت تحلیلی «المانیتور» در این زمینه می‌نویسد، لابی صهیونیستی آمریکا (آیپک) نیز با سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا مخالف است و با توجه به اینکه این سخنرانی می‌تواند سبب تیرگی روابط ایالات متحده و رژیم اسرائیل شود، از نتانیاهو خواسته در تصمیم خود در این زمینه تجدیدنظر کند.

این سایت می‌نویسد یکی از رهبران آیپک، با بیان اینکه از شنیدن تصمیم نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره «شوکه شده»، اظهار داشته، امروز «روز کیفر» آیپک است که به واسطه آن، جایگاه این سازمان به پایین‌ترین سطحی که تاکنون داشته تنزل پیدا کرده است. به همین دلیل، سران آیپک گزارش مفصلی به نتانیاهو داده‌اند که در آن، به نتایج منفی که این سخنرانی می‌تواند به بار بیاورد و آسیب‌هایی که از آن ناشی خواهد شد، اشاره شده است.

در مطلب المانیتور آمده، ۲۵ فوریه، یکی از سران آیپک در جریان جلسه‌ای که پشت درهای بسته برگزار شد، اظهار داشته: «همه آنچه ما درباره‌اش به او (نتانیاهو) هشدار داده بودیم، در حال رخ دادن است. ما تأثیر دومینوواری را که رخ داد پیش بینی کرده بودیم که بر اساس آن، تعداد بیشتر و بیشتری از نمایندگان دموکرات، این سخنرانی را تحریم کنند، روابط با نمایندگان دموکرات به شدت تیره شود و سخن از تحریم اجلاس آیپک از سوی دولت آمریکا به میان بیاید. ما مخالفت کردیم. ما هشدار دادیم، ولی نتانیاهو توجهی نکرد؛ او دارد می‌آید».

با وجود این، در میان اعضای آیپک درباره اینکه چه واکنشی باید به تصمیم نتانیاهو نشان داده شود، اختلاف نظر وجود داشته است. برخی معتقد بودند که باید مستقیم از نتانیاهو درخواست شود سخنرانی خود در کنگره را لغو کند و گزینه‌های دیگری به وی پیشنهاد شود. با این حال، این اقدام با ذات آیپک در تضاد بود، زیرا این سازمان در واقع لابی نتانیاهوست.

اما از طرف دیگر، تقریباً همه مقامات ارشد آیپک از شدت تأثیر منفی که سخنرانی نتانیاهو بر روابط آمریکا و رژیم اسرائیل در میان مدت و بلندمدت بر جای می‌گذارد، آگاه بودند و بنابراین، دشوار بود که در این زمینه سکوت کنند.
به هر ترتیب، هرچند این دیدگاه‌های مخالف تأثیری بر تصمیم نتانیاهو برای حضور در کنگره آمریکا نداشته، دولت آمریکا نیز روز گذشته تأیید کرد که سوزان رایس و همچنین سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل، در اجلاس امسال آیپک سخنرانی خواهند کرد.




:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : سه شنبه 12 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
خرید بازی در تاریخ : 1393/12/12/2 - - گفته است :
سلام. خوب هستید؟؟؟؟ منداشتم تو وبلاگتون دور میزدم .وبلاگ خوبی دارید. راستش منم چنتا سایت دارم. شما این دوتا سایت من را در وبلاگتون لینک کنید.منم در عوض وبلاگ شما را در سایتم لینک میکنم.
اینو با خربد بازی لینک کنید : http://www.ebia.ir/
این یکی را هم با دانلود مقاله لینک کنید.: http://mag-iran.com/
منتظر پاسختون هستم.
حتما اگر مایل هستید بهم اسمس بدید یا ایمل بزنید.
پیشاپیش از موافقتتون ممنونم.
ابراهیمی
09366839972
pcman3000@gmail.com


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');