مسجدجدیدآمریکایی
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 764
بازدید ماه : 3026
بازدید کل : 190287
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

مسجدی که اسلام آمریکایی به دنبال آن است!+عکس ها

آمریکا مساجد را یا به دست داعش تخریب می‌کند و یا آنها را با ترویج فحشا به انحراف می‌کشاند. در حالی که علاقه به اسلام در آفریقا روزبه‌روز در حال افزایش است، در آفریقای جنوبی توطئه‌ای در حال شکل‌گیری است که آمریکا عامل اصلی آن است. آن توطئه این است که قرار است مسجدی افتتاح شود که زنان می‌توانند در آن امام جماعت شوند، همجنس‌گراها حضور یابند و مسلمانان با غیرمسلمانان ازدواج کنند.
در این راستا یک استاد دانشگاه آکسفورد قصد دارد مسجدی را در دومین شهر آفریقای جنوبی افتتاح کند که فعالیت‌های خلاف شرع در آن آزاد است.
دکتر تاج هارگی متولد شهر کیپ تاون می‌گوید: به هرحال ما پذیرای افراد همجنس‌گرا هستیم و با آنها در مورد موضوعاتی چون جنسیت، سیاست و سایر موضوعات گفت‌وگو خواهیم کرد.

حجاب نمی خواهیم

به گزارش شبکه خبری فرانس 24، در آفریقای جنوبی مسجدی به نام«مسجد باز» گشایش یافته است که امسال نخستین عید قربان خود را برگزار می کند. در این مسجد زنان و همجنسگراها نیز می توانند بیایند و نماز بخوانند. اما دکتر «تاج هارگی» بنیانگذار این مسجد به شدت مورد اعتراض جامعه مسلمانان قرار گرفته است.
دکتر تاج هارگی با وجود مخالفت شدید روحانیون مذهبی آفریقای جنوبی برای به راه اندازی مسجد باز تلاش زیادی انجام داده است.

 
 



داعش نیستیم
این دکتر الهیات دانشگاه آکسفورد از همه مسلمانان آزاد اندیش می خواهد که درباره مسائل مذهبی و دینی به گونه دیگری بیندیشند. او می گوید ما فرقه گرا نیستیم. نه شیعه نه سنی هستیم. ما نمی خواهیم در آفریقای جنوبی شاهد القاعده ، طالبان ، الشباب و بوکو حرام باشیم. ما با هر شکلی از افراط گرایی و تعصب مبارزه می کنیم زیرا بر این باوریم این گونه امور هیچ ارتباط با اسلام و با قرآن ندارد.

مخالفت با امام
او می گوید اصول و موازین مسجد باز فقط بر اساس متن قرآن کریم است و هیچ امامی را احترام نمی گذارد. در این مسجد زنان و مردان در کنار هم نماز می خوانند. او خود در توضیح مسلکی که بنیانگذار کرده است می گوید در چه جایی از قرآن نوشته است که در کنار کسی نشستن حرام است. در کجای قرآن نوشته است که نمی توان با یک زن تنها برای سلام کردن دست داد.

مخالفت با حجابی که کورش آورد!
این دکتر الهیات معتقد است نقاب و برقه و هر آنچه صورت زن را می پوشاند مربوط به ابداعات قبل از ظهور اسلام است. حجاب زنان مربوط به دوران کوروش کبیر پادشاه سرزمین پارس(ایران) در 1500 سال قبل از ظهور اسلام است.

مخالفت با اسلام طالبانی
 تاج هارگی در بخش دیگر از سخنان خود در همین باره گفت ما دلایل دیگری برای بیان مخالفت خود با همه این موارد را داریم. اینکه اکنون زنان مسلمان مجبورند حجاب داشته باشند الگویی است که روحانیون متعصب عربستان سعودی و افرادی مثل طالبان بر مسلمانان تحمیل کرده اند و می گویند این اسلام است.
خبرگزاری فرانسه می نویسد:به هر حال، هر جمعه که نماز جمعه برگزار می شود خطبه هایی که دکتر تاج هارگی ایراد می کند سر و صداهای زیادی برپا می کند. چون علاوه بر آنکه زنان در کنار مردان نماز می خوانند برخی از مسیحیان نیز برای شنیدن خطبه های این نواندیش دینی به مسجد می آیند.
بنیانگذاران آن قول داده است این مسجد تا یک سال دیگر به یکی از محبوب ترین اماکن پایتخت فرهنگی آفریقای جنوبی(کیپ تاوان) تبدیل خواهد شد.

این یک نوع انحراف جدید است که از سوی دانشگاه آکسفورد برای مقابله با اسلام گرایی در جهان ترویج می شود که هم می خواهد یک تصویر کاریکاتوری و غیر واقعی را از دین اسلام نشان دهد و هم در صدد است که مسلمانان را با یک سری قوانین جعلی از اسلام دور سازد.




:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : شنبه 12 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');