پروژه جدیدمسیح علی نژادکلیدخورد
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 783
بازدید ماه : 3045
بازدید کل : 190306
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

پروژه جدید جوجه اردک زشت،«مسیح علی‌نژاد» کلید خورد

«مسیح علی‌نژاد» خبرنگار فراریِ پناهبرده به کشورهای غربی، پس از آنکه در پروژه مبارزه با حجاب اسلامی و حیازدایی از زنان ایرانی، از طریق ایجاد کمپین فیسبوکی «آزادی یواشکی زنان در ایران» ناموفق بود، اکنون از طریق روشی جدید به‌دنبال پیگیری وظایف خود است.

600x330xMasih-Alinejad-600x330.jpg.pagespeed.ic.xki KchvtL

«مسیح علی‌نژاد» در اردیبهشت‌ماه سال گذشته، کمپین «آزادی یواشکی زنان در ایران» را هدف ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیای در بین زنان و دختران ایرانی تشکیل داد. با آنکه این کمپین تحت حمایت‌های مالی و معنوی نهادهای وابسته به کشورهای غربی و استعماری فعالیت می‌کرد و از تبلیغات گسترده رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب غربی بهره می‌برد، اما نتوانست آنطور که باید، به اهداف خود برسد.

حتی کمک‌های دلاری «ربع پهلوی» آخرین بازمانده خاندان پهلوی، و موسسات صهیونیستی به‌ظاهر حقوق‌بشری نیز نتوانست مانع از شکست پروژه حیازداریی با مدیریت «مسیح علی‌نژاد» شود.

«مسیح علی‌نژاد» پس از شکست کمپین «آزادی یواشکی زنان در ایران»، با دعوت مسئولان تلویزیون بحران‌زده «صدای آمریکا»، برنامه جدیدی به نام “تبلت” را تولید می‌کند. این برنامه که نخستین قسمت آن در اولین روز مردادماه امسال پخش شد، با شیوه و ابزاری جدید به دنبال همان اهداف کمپین «آزادی یواشکی زنان در ایران» است.

«مسیح علی‌نژاد» در نخستین قسمت برنامه «تبلت» به سراغ زنان آمریکا در سواحل نیویورک رفت و از آنها درباره ایران و وضعیت زنان ایرانی پرسید. وی از بین اقشار مختلف آمریکایی زنان برهنه کنار ساحل دریا را برای مصاحبه انتخاب کرد تا اینگونه سوالی در ضمن مخاطبین خود به‌ویژه زنان و دختران ایجاد کند که «چرا شما نباید اینگونه آزادانه لباس بپوشید و کنار دریا ایگونه برهنه شوید؟».

Masih-Alinejad-2

«مسیح علی‌نژاد» در کنار سواحل نیویورک.

«مسیح علی‌نژاد» که دارای خانواده‌ای مذهبی در ایران است و از سوی آنها ترد شده، با آنکه هنوز نمی‌توانند مانند زنان آمریکایی بصورت برهنه در مقابل دوربین حاضر شود، اما سعی می‌کند این فرهنگ بیگانه و منحط را در بین زنان ایرانی ترویج کند و به آنها بیاموزد که می‌توانند با پوشش نامناسب و برهنه در کنار سواحل دریا حاضر شوند؛ و وی اینگونه مسئولیت ترویج قبح‌زدایی از ارزش‌های دینی و اخلاقی ملت ایران را بر عهده دارد.

«مسیح علی‌نژاد» به مانند دیگر عناصر فراری و عضو جبهه ضدفرهنگی کشورهای استعمارگر علیه ملت ایران، دارای ارتباط نزدیکی با عوامل سرویس‌های امنیتی و جاسوسی کشورهای غربی است و همچون آنها بخوبی می‌داند که برای رسیدن به اهداف باید صبر داشت و گام به گام به‌سوی هدف‌های مورد نظر حرکت کرد؛ پس طی پروژه‌ای مُدون، زنان و دختران ایرانی به‌صورت پله پله به‌سوی فرهنگ غربی کشانده می‌شود، زیرا قرار است حجاب به‌صورت «یواشکی» و آرام آرام از سر زنان ایرانی برداشته شود و این امر مستلزم گذشت زمان است.

با آنکه «مسیح علی‌نژاد» در پروژه جدید خود، با پشتوانه مالی و فنی قوی‌تری از سوی دولت آمریکا و نهادهای به‌ظاهر حقوق‌بشری حضور پیدا کرده؛ اما همچون سرنوشت کمپین فیسبوکی «آزادی یواشکی زنان در ایران»، پیشبینی می‌شود که وی در این پروژه شوم نیز موفق نخواهد بود.




:: موضوعات مرتبط: اخبارتحلیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : دو شنبه 12 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');