بسته ویژه خبری شماره 12
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 294
بازدید ماه : 3354
بازدید کل : 190615
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

 خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.                                                                   

بلاتکلیفی پرونده احمدی نژاد در دادگاه

هر چند شاید خیلی دور به نظر نرسد اما ۶۱۷ روز از روز احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه قضایی به دلیل شکایت‌ها و پرونده‌های ریز و درشت و عدم حضور وی در آن گذشت و حالا در آستانه ۲ ساله شدن این ماجرای جنجالی و در حالی که تنها ۱۱۳روز به ۲ ساله شدنآن باقی مانده هنوز معلوم نیست، شکسته شدن تابوی احضار یک رئیس جمهور سابق به دادگاه قضایی چه سرانجامی خواهد یافت.البته محمود احمدی‌نژاد و دوران ریاست جمهوری‌اش همواره پر بود از تابو شکنی‌ها و اتفاقاتی که برای اولین بار در تاریخ کشور رخ داد. سوال از رئیس جمهور، رونمایی از اختلاس ۳ هزار میلیاری و رقم خوردن ماجرای استیضاح مرحوم کردان به دلیل مدرک تحصیلی جعلی، همه و همه از اولین‌های زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد هستند. 

 آغاز فعالیت انتحاباتی متکی از شبه قاره

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر (شنبه) در نشست ماهیانه کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند که در محل دفتر این تشکل برگزار شد، اظهار داشت: کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند بنا دارد با همت بالا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت کند و نمایندگان بیشتری را به پارلمان بفرستد.

اعلام رسمی یک مسئول به اشتباهش

ملانوروزی مدیر دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد در توضیح جمله منتشرشده از وی با این عنوان که «اینجا اداره هنرهای تجسمی انقلاب نیست»، گفت: رسماً اعلام می‌کنم اشتباه کردم و حرفم را پس می‌گیرم.

 

پول های کثیف و سه راه باقی مانده برای روحانی

رحمانی فضلی پرونده پول کثیف را اسفند ماه سال گذشته گشود و بعد از دو ماه آن را به بایگانی سپرد. معلوم نیست در این مدت چه گذشته است. کمتر کسی است که فراموش کرده باشد فردای مطرح شدن بحث پول‌های کثیف، رحمانی فضلی حتی پاسخ لاریجانی را داد و از نظریه‌ای که داده بود دفاع کرد.چندی بعد ترکان تاکید کرد که سال ۹۴ ابعاد بیشتری از پرونده پول‌های کثیف افشا خواهد شد: «عده‌ای می‌خواهند در سال ۹۴ با پول‌های کثیف و بادآورده وارد بازی سیاسی شوند. هزار بار پوستین خود را عوض کنند نمی‌توانند دست‌های آلوده به فسادشان را بپوشانند. نمی‌گذاریم عده‌ای با پول‌های کثیف در سال ۹۴ به پیروزی برسند. هر جا نیاز به افشا باشد، این کار را می‌کنیم. سال ۹۴، سال افشای آن‌ها است.» تا انتخابات زمان کمی باقی مانده است و روحانی سه راه پیش روی خود می‌بیند. افشای تخلف‌های صورت گرفته برای افکار عمومی؛ یا ارائه اطلاعات به شورای نگهبان برای رد صلاحیت نمایندگان متخلف؛ یا‌‌ رها کردن این موضوع. سه راهی که انتخاب هر کدام روی افزایش اعتماد عمومی به دولت تاثیر مستقیم خواهد داشت.

 

پیام ظریف به جان کری

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در تماس با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود پرونده های مختلف از جمله یمن را بررسی کرد. ظریف در این تماس تلفنی تاکید کرد تهران با اینکه متحد جنبش انصارالله است، اما نمی تواند مانع از پاسخ دادن آن به حملات هوایی عربستان شود. المیادین نوشت؛ مسئولان جنبش انصارالله هشدار می دهند ادامه حملات هوایی عربستان به یمن باعث خواهد شد این جنبش پاسخ قاطعی به این حملات بدهد.

وزیر بهداشت:سگ مشکل ما نیست!

سیدحسن هاشمی در حاشیه همایش هفته سلامت با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای تعاون و آموزش و پرورش، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره مسئله سگ‌ها اظهار داشت: مسئله سگ‌‌ها مربوط به شهرداری و محیط زیست است. ما امروز گرفتار موش‌ها و بیماری سالک هستیم که باید نهادهایی مانند شهرداری، دامپزشکی و محیط‌ زیست به آن بپردازند زیرا هنوز نخاله‌های شهری بی‌سروسامان مانده است و از طرفی دیگر بیماری سالک در افغانستان و پاکستان شیوع پیدا کرده است.

واکنش امام به توهین به هاشمی
«امام برای آگاهی از چند و چون قضایا، برخی رادیوها را گوش می‌کردند تا اینکه وقتی به آقای هاشمی رفسنجانی توهین بدی پخش شد، لذا از آن به بعد فرمودند برای من هم دیگر جایز نیست گوش کنم!»پارسینه می‌نویسد: مرحوم آیت‌الله محمدرضا توسلی از اعضای ارشد دفتر امام خمینی در پاسخ مجله «حوزه» وقتی پرسید «حضرت امام چگونه از اخبار و حوادث آگاه می‌شدند؟» گفت: «… امام رادیوهای بیگانه را گوش می‌کردند؛ آمریکا، انگلیس، اسرائیل و… . گوش کردن به بعضی از رادیو‌ها را برای مردم حرام می‌دانستند، اما خود آن حضرت برای آگاهی از چند و چون قضایا، گوش می‌کردند. حتی صحبت¬‌های شیخ علی تهرانی را، که از رادیو بغداد پخش می‌شد، گوش می‌کردند.
می‌فرمودند: «من شب‌ها برای شیخ علی دعا می‌کنم که خداوند او را از چنگال صدام و منافقین نجات دهد!» تا اینکه یک وقتی به آقای هاشمی رفسنجانی توهین بدی کرده بود، لذا از آن به بعد، فرمودند: «برای من هم دیگر جایز نیست گوش کنم!»

چند درصد مردم با تعلیق عمره موافقند؟
در پی اعلام تعلیق عمره از سوی دولت ایران در واکنش به اهانت کارکنان فرودگاه جده به دو زائر ایرانی، دفتر پژوهش روزنامه خراسان در یک نظرسنجی به بررسی نگرش مردم مشهد در مورد این تعلیق و نیز تصویر ذهنی شان از حکومت عربستان پرداخته است. در این نظرسنجی ۸۴ درصد مردم با سیاست دولت مبنی بر تعلیق عمره موافق و ۸۰ درصد تصویری منفی از حکومت عربستان در ذهن داشته اند.


ماساژ با صیغه‌ی محرمیت!
سید مهدی سجادی نیری در خصوص قیمت ماساژ در سطح شهر تهران گفت: قیمت ها متفاوت است به طوری که در برخی مناطق ۵۵ هزار تومان و در برخی ۱۱۰ هزار تومان است البته این تفاوت به موادی است که مورد استفاده قرار می گیرد. وی به ایلنا می گوید :تعهد های لازم را اتحادیه از واحدها گرفته است و اماکن بر این واحدها نظارت دارد؛ اما در فضای وایبر مشاهده شده  که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارائه می دهند و همین واحدها هستند که واحدهای دیگر را بدنام می کنند و آبروریزی این واحدها برای ما است.

 

علت کوچ بزرگ تکواندوکاران ملی‌پوش ایران 
پریسا کفایی، سینا بهرامی، و احمد محمدی، در مسابقات بین‌المللی مولداوی برای تیم آذربایجان مبارزه کردند و صاحب مدال‌های نقره و برنز شدند.یک روز پس از انتشار خبر عضویت یک تکواندوکار ملی‌پوش ایرانی در تیم ملی آذربایجان، ایرنا در گزارشی فاش کرد که تعداد تکواندوکاران ایرانی که قرار است برای کشور آذربایجان مبارزه کنند، پنج نفر است.این خبرگزاری از سینا بهرامی، میلاد بیگی، سهیلا سیاحی، پریسا کفایی و احمد محمدی، به عنوان پنج تکواندوکاری نام برده که در «بزرگ‌ترین کوچ ورزشی» تاریخ ایران به تیم تکواندوی آذربایجان پیوسته‌اند.ایرنا در گزارش خود از قول رضا مهماندوست، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران و سرمربی کنونی تیم آذربایجان نوشته که او نقشی در این انتقال نداشته است بلکه آذربایجانی‌ها خود «یک تیم قوی دارند که ورزشکاران مستعد دیگر کشورها را جذب می‌کنند».از پیشنهاد مالی وسوسه‌انگیز در کنار بخت بیشتر شرکت در مسابقات جهانی و بین‌المللی، به عنوان دو دلیل اصلی تکواندوکاران ایرانی برای پوشیدن لباس تیم آذربایجان یاد می‌شود.در همین ارتباط، جمشید سهرابی، رییس هیات تکواندوی تهران به "ایرنا” می‌گوید که در حال حاضر، در هر وزن، «دست‌کم چهار تکواندوکار مدعی در تیم ملی ایران وجود دارد و طبیعی است که برخی هوگوپوشان رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران را غیرممکن دانسته راهی دیگر کشورها شوند».

جنجال حضور موتورسواران پوتین در خاک اروپا
یک باند موتورسواران ملی‌گرای افراطی می‌خواهند تمام مسیر حرکت «ارتش سرخ» در جنگ جهانی دوم را از مسکو به سمت برلین طی کنند. این حرکت تبلیغاتی موجب نگرانی کشورهای اروپایی شده و لهستان گفته است که اجازه نخواهد داد که این باند به خاک این کشور وارد شوند.«گرگ‌های شب» نام باند موتورسوارانی است که به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نزدیک‌اند و حالا کمپین تبلیغاتی آن‌ها برای ادای احترام به کشته‌شدگان جنگ جهانی دوم «ارتش سرخ»، جنجالی شده است.بیشتر جنجال بر سر این است که این موتورسواران پس از بحران کریمه در سال ۲۰۱۴ و تشکیل «جمهوری خودمختار کریمه» به جدایی‌طلبان روسیه پیوستند و پرچم روسیه به‌دست با موتورهاشان در خیابان‌های کریمه رژه رفتند.

 

مأموریت قائم‌مقام کارگزاران در سایپا چیست؟
هفته گذشته بود که شایعه ای در خصوص گروه خودروسازی سایپا، توجه فعالان این صنعت بزرگ کشور را به خود جلب کرد؛ "سعید لیلاز، قائم حزب کارگزاران سازندگی، روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل اقتصادی و سردبیر هفته نامه اصلاح طلب «صدا» قرار است به عنوان یکی از معاونت های گروه خودروسازی سایپا انتخاب شود."این خبر آنقدر اهمیت داشت که خبرنگاران اقتصادی و حتی سیاسی پیگیر آن باشند و از کانالهای مختلف صحت و سقمش را جویا شوند؛ لیلاز در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار «نسیم» داشت، از احتمال انتصابش در سایپا ابراز بی‌اطلاعی کرد اما این نکته را هم تاکید کرد که "آینده را نمیشود پیش‌بینی کرد!"این تکمله جناب لیلاز – که آینده را نمیشود پیش‌بینی کرد – عملا این موضوع را از یک "شایعه"، به یک "اطلاع قابل پیگیری" تبدیل کرد.خبرنگار «نسیم» به سراغ مسئولان و آگاهان حوزه خودرو رفت؛ یکی اطلاع نداشت، یکی چیزهایی شنیده بود و یکی هم قول پیگیری داد…اما سید محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع مجلس بخشی پشت پرده این ماجرا را فاش کرد. او به «نسیم» گفت که جریانی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) به دنبال تحمیل قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی به گروه خودروسازی سایپا است…

 

اصلاح طلبان در جریان سوریه ره به خطا رفتند
عباس عبدی درباره موضع اصلاح‌طلبان در ماجرای سوریه به هفته نامه صدا می گوید: « یک نمونه کوچک آن تحلیلی است که بسیاری از آنان (اصلاح‌طلبان) پس از حوادث سوریه نسبت به مسایل این کشور و مواضع ایران در آنجا داشتند و بدون در نظر گرفتن واقعیت‌های سوریه و نیز منافع ملی کشور در کنار عربستان و ترکیه قرار گرفتند، بدون آنکه نقدی جدی بر آن رفتارها داشته باشند، در حالی که اکنون چیز دیگری را می‌گویند.»وی در ادامه بیان می‌کند: « حب و بغض نسبت به دیگران موجب شده که قدرت تحلیل از میان برود و به جای آن رفتار و تحلیل متوهمانه جانشین شود. بغض موجب شده که هیچ نقطه مثبت و مفیدی در طرف مغضوب دیده نشود، ضرر این دیده نشدن بیش از همه متوجه ناظر می‌شود که خود را از فهم واقعیت مغضوب محروم کرده است. حب بیش از حد موجب می‌شود که نقاط منفی و نادرست افراد محبوب دیده نشود و دود این اشتباه نیز به چشم خودمان خواهد رفت. و بدتر از همه آن فرد محبوب متضرر می‌َشود که کسی ایراداتش را به او گوشزد نمی‌کند و حتی بدترین رفتارها را که انجام می‌دهد، با تشویق و به به و هوراکشیدن دیگران مواجه می‌شود!»

پخش اعلامیه ضد ایرانی سعودی‌ها در یمن
هواپیماهای ائتلاف عربی -آمریکایی این بار به جای بمباران مناطق مسکونی و زیر ساختها با پخش اعلامیه هایی در شهرهای مختلف یمن سعی در ایجاد ایران هراسی دارند.در این اعلامیه ها نوشته شده است: «هدف ما محافظت از مردم یمن در برابر نفوذ فارسی است».

دیپورت ماست‌ ایرانی از عراق
پروزبخت رئیس سازمان استاندارد در همایش روز جهانی سلامت به موضوع پالم در لبنیات اشاره کرد و گفت: لبنیات مجاز به داشتن پالم را از ۸ به یک مورد رساندیم.وی با اشاره به وجود پالم در ماست‌های پرچرب گفت: چندین مورد ماست‌های صادر شده به عراق به ایران باز گردانده شد چون حاوی پالم بود و ما مجبور شدیم که آن را معدوم کنیم.


دعوا بر سر اکران فیلم های سینمایی به حکمیت مجلس رسید
بعد از اینکه برخی خبرها از اکران دوباره فیلم های سینمایی توسط حوزه هنری و لیست سیاه تازه ای حکایت داشت، : مقرر شد کمیته ای متشکل از مسئولان وزارت ارشاد، سازمان فرهنگ و تبلیغات اسلامی، نهادهای دخیل و همچنین نماینده ای از کمیسیون فرهنگی تشکیل شود تا در راستای آن، اختلافات این دو نهاد برطرف شود.

شجاعی کیاسری در این باره گفته است متأسفانه در حال حاضر مردمی که منتظر اکران فیلم مورد علاقه شان، در دقیقه نود با ان قلت‌های حوزه هنری مواجه می شوند؛ لذا بر آن شدیم ضمن تشکیل کمیته مستقلی مرکب از اعضای فوق الذکر، آیین نامه ای در خصوص نحوه اکران فیلم ها تدوین شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عملکرد حوزه هنری مبنی بر عدم اکران برخی از فیلم ها به صورت سلیقه ای، گفت: این در حالی است که سینماگران برای تولیدات خود زحمت کشیده اند لذا به نظر می رسد دوگانگی موجود می تواند با تشکیل کمیته پیشنهادی حل و فصل شود تا تولید کنندگان مخصوصا بخش خصوصی بیش از این دچار خسارت به علت عدم اکران فیلم خود در برخی سینماها نشوند.

نگرانی از آینده شرکت‌های قطعه‌ساز مورد طمع سیاسیون

تحولات مدیریتی در مجموعه‌های وابسته به برخی شرکت‌های خودروساز، باعث بروز شایعاتی در باره تلاش اطرافیان چهره‌های سیاسی برای تلاش در جهت تسلط بر این شرکت‌های پولساز شده است.

نتیجه "یه قل دوقل" بازی کردن داماد آقای وزیر

حواشی ساخت غرفه ایران در اکسپوی میلان ادامه دارد. بعد از این که یکی از مسوولان ارشد غرفه ایران در اکسپو، در نتیجه عصبانیت در یک مصاحبه تلفنی، ماموریت خود در این حوزه را «یه قل دو قل بازی کردن» عنوان کرد، تصاویر منتشره از ظاهر غرفه ایران، تردیدهایی را درباره کیفیت این کار مطرح کرده است. معماری‌نیوز به مقایسه غرفه ایران در اکسپوی ۱۹۶۷ مونترال و اکسپوی ۲۰۱۵ پرداخته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نقش حرص و آز انسانی در آینده مذاکرات هسته‌ای!

مارک دوبوویتز مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی که طراح اصلی پروژه تحریم‌ها علیه ایران بود در نشستی در باره تحلیل تفاهم لوزان گفته: اگر توافق نهایی حاصل شود، اشتباه اساسی دیگری نیز رخ خواهد داد و آن اینکه آمریکا می خواهد به بازگشت سریع تحریمها به موقعیت اولیه اش، دلگرم باشد. استدلال اصلی دولت اوباما درباره بازگشت تحریمها نیز همین سریع و خودکار بودن بازگشت تحریمها است. براساس فرمول مطرح گفته می شود، برداشته شدن تحریمها به صورت تدریجی است و اگر در این مسیر، مشخص شود ایران فریبکاری می کند، تحریمها به سرعت سرجای خودش بازخواهد گشت. اما این تفکر و نگرش، توام با توهم و خیال است. بی تردید، اگر طرح بازگشت تحریمها در شورای امنیت سازمان ملل متحد مطرح باشد، روسیه در مقابل آن خواهد ایستاد و با لجاجت خود مانع از این کار خواهد شد. اعمال مجدد تحریمها برخلاف حرص و آز انسانی خواهد بود که در فضای اقتصادی وجود دارد و با برداشته شدن تحریمها، از فرصتهای داخل ایران استفاده خواهد شد و درنتیجه فعالان اقتصادی در این حوزه، با بازگشت مجدد تحریمها مخالفت خواهند کرد. سالها طول کشید تا تحریمها اعمال شود. هفت تا هشت سال طول کشید تا این تحریمها در کنگره آمریکا به تصویب برسد و کنگره بتواند نهادهای مالی طرف قرارداد با ایران را متقاعد کند که ارتباط خود را با بانکهای ایرانی قطع کنند. مدت مدیدی طول کشید تا کشورهای اروپایی متقاعد شدند ارتباط مالی خود ازطریق سوئیفت با ایران را قطع کنند. آمریکا و اتحادیه اروپا تلاشهای گسترده ای صورت دادند تا این تحریمها را اجرایی کنند. اگر روند برداشته شدن تحریمها شروع شود، قطع نظر از اینکه با چه سرعتی برداشته شود، این روند معکوس به سرعت پیش خواهد رفت و تحریمها سست خواهد شد. با این اوصاف می بینیم که طرح بازگردانده شدن فوری تحریمها سر جای خودش در صورت عدم پایبندی ایران به تعهداتش، تفکری بسیار خیالی و توهم آلود است.

 

دعوت از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای برای حضور در یک کنسرت

محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در اتریش از نماینده و سفیر دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل درخواست کرد تا چنانچه طرف‌های مذاکرات هسته‌ای، در زمان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی با عنوان «با من بمان» که قرار است ۱۸ اردیبهشت ماه (۸/۵/۲۰۱۵) در سالن موتزارت کنسرت هاوس وین اجرا شود، در این شهر مشغول مذاکره باشند، به دیدن این کنسرت دعوت شوند.

 

تجدید خاطره احمدی‌نژادی‌ها با رحمانی فضلی

عبدالرضا رحمانی فضلی را با خلق دروغ یک میلیارد دلار گم شده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و نیز برپا کردن جنجال پول های کثیف به حق باید تکنسین تشویش اذهان عمومی نامید. ایران را هم باید آن نقطه از جهان نامید که در آن به جای برخورد با عوامل تشویق اذهان عمومی یک ملت او را ارتقاء درجه می دهند و از دیوان محاسبات به وزارت کشور منتقل می کنند. افکار عمومی در اینجا حداکثر یک گوشت قربانی است.

صدور مجوز برای ۲ هزار مهدکودک بسیج خواهران

مدیر کل امور کودکان بهزیستی کشور گفته :ساماندهی مهدهای کودک غیر مجاز در دستور کار سازمان قرار گرفته است و بر اساس تفاهم نامه ای قرار شده برای ۲ هزار مهدکودک بسیج خواهران مجوز صادر شود.

 

دعوت از روحانی برای عبرت گرفتن از سرنوشت بنی‌صدر

سردار سرتیپ «محمدعلی آسودی» مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفته: کسانی که هنوز خیال می کنند آمریکا ابرقدرت و آقای جهان است، کسانی که فکر می کنند بدون دیدن کدخدا نمی توانیم کارمان را پیش ببریم، از حوادث گذشته عبرت بگیرند و ببینید کار بنی صدر به کجا رسید.

احمدی‌نژاد بیشتر برای چینی‌ها شغل ایجاد کرد یا جهانگیری؟

بعد از سخنان معاون اول رئیس‌جمهور که نتیجه هزینه شدن هفتصد میلیارد دلار درامد نفتی دوره احمدی‌نژاد را ایجاد شغل برای چینی‌ها دانست، برخی سایت‌های خبری آمار واردات از چین در دوره هشت ساله احمدی‌نژاد و دوره دو ساله دولت یازدهم را مقایسه کرده‌اند که خلاصه آن به صورت زیر است.تابناک

 

 




:: موضوعات مرتبط: بسته ویژه خبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 963
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');