افشای دروغ رویترزدرعراق
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 749
بازدید ماه : 3011
بازدید کل : 190272
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

سیاه نمایی و دروغ پردازی رویترز درجهت تقابل ایجاد شیعیان با اهل سنت؛
شبكه تلويزيونی وابسته به نيروهای بسيج مردمی عراق با پخش گزارش كذب خبرگزاری رویترز ثابت كرد كه اين گزارش جعلی است و هدف وی از انتشار آن «سياه نمايی» درباره نيروهای وابسته به دولت بغداد بوده و از تماشاگران خواست رئیس دفتر رويترز را از عراق بيرون كنند.

افشای دروغ رویترز در عراق رئیس این خبرگزاری را فراری داد!شبكه تلويزيونی وابسته به نيروهای بسيج مردمی عراق با پخش گزارش كذب خبرگزاری رویترز ثابت كرد كه اين گزارش جعلی است و هدف وی از انتشار آن «سياه نمايی» درباره نيروهای وابسته به دولت بغداد بوده و از تماشاگران خواست رئیس دفتر رويترز را از عراق بيرون كنند.

 «نید بارکر» رئیس دفتر خبرگزاری رویترز در بغداد پس از تهدید شدن در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتقاد شبکه تلویزیونی نیروهای بسیج مردمی عراق از وی به دلیل انتشار گزارش دروغ درباره غارت شهر تکریت، مجبور به ترک بغداد شد.

بارکر و دو نفر از همکارانش گزارش دروغی را در سوم آوریل (14 فروردین) تهیه کردند و در آن مدعی نقض حقوق بشر در تکریت پس از آزاد سازی این شهر توسط نیروهای دولتی و بسیج مردمی از چنگ داعش شدند.

افشای دروغ رویترز در عراق رئیس این خبرگزاری را فراری داد!


رویترز گزارش دروغی را در سوم آوريل (14فروردين) تهيه كرد و در آن مدعی نقض حقوق بشر در تكريت پس از آزادسازی اين شهر توسط نيروهای دولتی و بسيج مردمی از چنگ داعش شدند و با افشای این دروغ این خبرنگاران مجبور به ترک بغداد شدند.

گزارش مذکور در ادامه ادعاهای کذب خود اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی عراق اقدام به غارت و سوزاندن شهر تکریت کرده اند.

سخنگوی رویترز مدعی شد که این خبرگزاری در گزارش خود دقت و انصاف را رعایت کرده و نامه های تهدید آمیز در فیسبوک را حذف کرده است.

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری اسکای نیوز، بارکر در شبکه اجتماعی فیسبوک از سوی گروهی که خود را «المطرقه» (چکش) نامیده، مورد تهدید قرار گرفت.

افشای دروغ رویترز در عراق رئیس این خبرگزاری را فراری داد!طی ماه های گذشته رسانه های غربی و برخی رسانه های عربی مرتجع به صورت ساختگی سعی در القای تقابل شیعیان با اهل سنت در عراق با تاکید بر تخلفات حشدالشعبی داشتند.

این اقدامات در عملیات قبلی آزادسازی تکریت موجب تردید مقامات عراقی شد اما در عمل مشاهده کردند که نه تنها این گزارش ها صحت ندارد، بلکه به صورت هدفمند برای زمینه سازی دخالت نیروهای ائتلاف تهیه گردیده است.

درحال حاضر مراجع دينی عراق و حیدر العبادی نخست وزیر این کشور ضمن تقدير از اين نيروهای مردمی خواستار حمايت بيشتر دولت و مردم از آنها در مبارزه با داعش شدند.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق دیروز در دیدار با محمد سعید حکیم، شیخ محمد اسحاق الفیاض و شیخ بشیر النجیفی ضمن بررسی پیروزی های به دست آمده نیروهای امنیتی علیه داعش، بر اهمیت حمایت از نیروهای بسیج مردمی و مبارزه با فساد در عراق تاکید کرد.

با این همه آنچه مسلم است این است که وحدت و همدلی نیروهای شیعه و سنی در عرصه سیاسی و نظامی دستاورد بزرگی در راستای افزایش قدرت ملی و منطقه‌ای عراق بوده و بی شک برگشتن ورق جنگ علیه داعش نیز بیش از هر چیز ناشی از این مسئله است..

گفتنی است، وحدت و یکپارچگی عراق اصلی‌ترین عامل موفقیت در برابر تکفیری‌ها و حامیان آن‌هاست که سعی دارند با ایجاد تفرقه و طرح مسائل انحرافی، ظرفیت‌های جهان اسلام را در مقابله با نظام سلطه و رسیدن به پیشرفت و توسعه مستهلک سازند.

این درحالی است که سیاست توسعه اختلافات و تعرفه در گروه‌های مختلف عراق که طی دوران حضور نظامیان خارجی در این کشور پایه‌گذاری شد با ظهور نتایج آن از جمله فتنه داعش بر ضد خود عمل نمود.
 
افشای دروغ رویترز در عراق رئیس این خبرگزاری را فراری داد!در این میان، با افزایش اتحاد و انسجام در میان مردم عراق شکست مفتضحانه‌ای به تروریست‌های تکفیری و حامیان آن تحمیل گردیده و این روند بی شک تا آزادی کامل مناطق تحت اشغال ادامه خواهد داشت.

در یک چنین شرایطی و درحالی که مستندسازی و بیان واقعیت‌های شکل‌گیری فتنه داعش، حامیان آن و شیوه مقابله مؤثر و واقعی با تروریسم امری مهم به منظور حفظ تاریخ و فرهنگ مقاومت است، مقابله با بازی ها و پروپاگاندای رسانه ای حامی داعش که تحت مدیریت غرب همواره سعی دارد با ایجاد تفرقه میان اهل سنت و تشیع، استحام و اقتدار درونی حکومت مردمی عراق را بر هم زند، وظیفه خطیری است که علاوه بر آن که هوش و درایت مردم عراق را می طلبد، می بایست ازسوی رسانه های آزاده جهان و منطقه به عنوان اولویتی اساسی پیگیری شود.




:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : دو شنبه 24 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');