وحشی ترین زن دنیا به داعش پیوست
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 575
بازدید ماه : 2090
بازدید کل : 186627
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

وحشی ترین زن دنیا به داعش پیوست!+عکس وحشی ترین زن دنیا به داعش پیوست!+عکس

سامانتا لوت ویت، معروف به بیوه سفید، خطرناک ترین زن دنیاست که عناصر انتحاری را در سوریه آموزش می دهد و یک گروه تبلیغاتی مخصوص در جذب این عناصر انتحاری به او کمک می کنند.
به گزارش فرهنگ نیوز ، خبرگزاری های عربی از آمدن وحشی ترین و خطرناکترین زن دنیا به سوریه خبر دادند و مدعی شدند که "سامانتا لوت ویت"، معروف به بیوه سفید، معروف ترین و خطرناک ترین زن دنیاست که به عضویت گروه تروریستی داعش در آمده و عناصر تروریستی را برای اجرای عملیات انتحاری در سوریه آموزش می دهد. 
سامانتا لوت ویت، معروف به بیوه سفید، خطرناک ترین زن دنیاست که عناصر انتحاری را در سوریه آموزش می دهد و یک گروه تبلیغاتی مخصوص در جذب این عناصر انتحاری به او کمک می کنند. 
 
مجله بریتانیایی "میرور" گزارش داد: سامانتا ۳۰ ساله، تابعیت بریتانیایی دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در دنیا تحت تعقیب است به طوری که سازمان های اطلاعاتی بریتانیا، آمریکا و کنیا بیش از سه سال است که او را تحت پیگرد قرار داده اند. 
 
این مجله افزود: خبر ملحق شدن سامانتا به داعش باعث نگرانی های بیشتر آمریکا و بریتانیا شده است به ویژه اینکه او مهارت بالایی در اجرای عملیات تروریستی دارد. 
 
 احتمال می رود سامانتا از جمله کسانی باشد که در ساخت فیلم های رقت انگیز مربوط به عملیات اعدام دو روزنامه نگار آمریکایی و امدادگر بریتانیایی دست داشته است. 



:: موضوعات مرتبط: اخبارتحلیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1015
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : موعظه
ت : یک شنبه 13 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');