اعتراف آمریکا به فتنه گری
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 686
بازدید ماه : 2201
بازدید کل : 186738
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

معاون رئیس جمهوری آمریکا به حمایت مالی و تسلیحاتی واشنگتن و هم پیمانهایش از تشکیلات تروریستی و افروختن آتش فتنه میان شیعه و سنی اعتراف کرد.

العالم:" جو بایدن " در سخنرانی روز پنجشنبه خود در دانشگاه هاروارد در ایالت ماساچوست آمریکا گفت: بزرگ ترین مشکل در جنگ سوریه هم پیمان های منطقه ای ما است مثلا ترک ها، سعودی ها و اماراتی ها دوستان خوبی بودند اما آنها کاری از پیش نبردند چون تنها هدفشان سرنگونی بشار اسد بود.

وی افزود: این کشورها یک جنگ نیابتی بین اهل تسنن و شیعیان به راه انداختند و صدها میلیون دلار پول و دهها هزار تن سلاح برای کسانی که موافق جنگیدن با اسد بودند، هزینه کردند.

بایدن تاکید کرد کسانی که این میزان اسلحه و پول را دریافت کردند اعضای جبهه النصره و القاعده و سایر گروههای افراطی بودند که از سایر مناطق دنیا به سوریه آمده بودند و اگر باور ندارید به نتیجه این درگیری ها نگاه کنید.

وی در ادامه و در تلاش برای کاستن از نتایج اعتراف سنگین خود با ساده لوحی گفت که هم پیمان های منطقه ای از کار خود پشیمان شده و برای جبران اشتباهشان به ائتلاف ضد داعش پیوسته اند.

به عقیده تحلیل گران اهمیت اظهارات بایدن در این نیست که وی رازی را کشف کرده باشد زیرا سخنان وی از پیش برای همگان آشکار بود؛ اما این که دومین مقام مسوول در آمریکا به شکلی صریح و علنی به این موارد اعتراف می کند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به این ترتیب جو بایدن اعتراف کرد که ترکیه عربستان و امارات و سایر هم پیمان های آمریکا از داعش، القاعده و سایر گروههای تروریستی حمایت کرده و آتش فتنه مذهبی میان شیعه و سنی را روشن کرده اند.

این اظهارات جو بایدن در حالی است که هم پیمان های منطقه ای آمریکا همچنان بر صحت موضع خود در برابر بحران سوریه اصرار دارند و برای آن راه حلی جز راه حل نظامی و حمایت از جنگجویانی که علیه دولت دمشق می جنگند نمی بینند و جالب تر آن که مخالفان نظر خود را مدافع تروریست ها می انگارند.




:: موضوعات مرتبط: اخبارتحلیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : یک شنبه 13 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');