ویژه انتخابات(3)
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 527
بازدید ماه : 2042
بازدید کل : 186579
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

تاکتیک انتخاباتی جلیلی برای رقابت مجدد با روحانی/ ابراز تمایل یک چهره اصولگرا برای کاندیداتوری در انتخابات/۵ گزینه جبهه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۹۶/ ملاک‌های انتخاب کاندیدای اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری
 
همراه با انتخابات 3
مروری بر تازه ترین اخبار انتخابات ۹۶/ انتشار این اخبار به منزله تأیید آنها نیست و فقط ترسیم کننده فضای سیاسی انتخاباتی کشور در این مقطع است.
 
ایسنا
اهداف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب به روایت فولادگر
حمیدرضا فولادگر نماینده اصولگرای مجلس و حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این جبهه کارکرد حزبی ندارد، گفت: هدف از تشکیل این جبهه ظریف سازی و حضور نیروهای معتقد به آرمان و ارزش های انقلاب در تصمیم گیری‌های سیاسی است تا چتر فراگیرتری از نیروهای معتقد به اصول را تشکیل دهد.
 
ایسنا
واکنش عارف به انتشار یک لیست انتخاباتی
محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار لیست منتسب به اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر آینده تهران اظهار کرد: من چنین لیستی را ندیده‌ام و وجود هرگونه لیستی را تکذیب می‌کنم زیرا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هنوز وارد مصادیق نشده و فکر می‌کنم تا دو ماه آینده هم وارد مصادیق نخواهد شد.
 
ایلنا
موضع جبهه پیروان درباره اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب
سید کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان گفت: در بررسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعضای جبهه پیروان با نظر مساعد به این جبهه نگاه می‌کنند و در حال بررسی هستیم و چگونگی حمایت از جبهه را اعلام خواهیم کرد.
 
آنا
اعلام زمان معرفی نامزد نهایی اصولگرایان برای انتخابات ۹۶
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه درباره چانه‌زنی مؤتلفه با اصولگرایان بر سر کاندیدای نهایی و واحد و احتمال معرفی میرسلیم به عنوان نخستین نامزد معرفی شده از سوی اصولگرایان گفت: تعامل و گفت‌وگو به زودی انجام خواهد گرفت و به نظر می‌رسد تا پایان بهمن ماه نتیجه نهایی اعلام شود.
 
تسنیم
نماینده مجلس: مقابله با فساد از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب است
سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: مقابله با فساد، رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.
 
ایسنا
طاهرنژاد: هیچ کمیته انتخاباتی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شکل نگرفته است
یدالله طاهر نژاد، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت:در انتخابات با شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان همکاری می کنیم و هیچ کمیته،هسته یا کمیسون انتخاباتی در شورای هماهنگی برای انتخابات ٩٦ شکل نگرفته است.
 
ایسنا
عارف: دو جریان اصیل انقلاب باید با هم تعامل داشته باشند
محمدرضا عارف اظهار کرد: با تدبیری که عزیزان ما در فراکسیون امید داشتند، ما می‌خواهیم گفت و گو را در سطح مجلس به طور جدی دنبال کنیم تا الگویی برای جامعه شود. زیرا بر این باوریم که بین دو جریان اصیل که در انقلاب نقش داشتند و اکنون هم تحت عنوان اصلاح طلبان و اصول‌گرایان فعالیت می‌کنند باید تعامل جدی در زمینه‌های مختلف وجود داشته باشد و مسائل را با همدلی و تفاهم دنبال کنیم.
 
خبر انلاین
عضو جبهه پایداری: اصولگرایان پیروز خواهند شد
سیدحسین نقوی‌حسینی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بحث دو مرحله‌ای شدن انتخابات و چند کاندیدایی در جریان اصولگرا کاملا منتفی است، در واقع اگر اصولگرایان با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند در همان مرحله اول پیروز خواهند شد.
 
خراسان
برگزاری یک همایش ۲ هزار نفری برای جبهه تازه تاسیس
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همایش دو هزار نفری جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار می‌شود. محمدرضا باهنر در گفت و گو با فارس تاکید کرد: این همایش به‌ زودی و با حضور قشرهای مختلف مردم پیش از انتخابات برگزار خواهد شد.
 
مشرق
ماجرای رد صلاحیت روحانی از کجا آب می خورد؟
دکتر رضا سراج طی یادداشتی در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: خبرسازی درباره رد صلاحیت روحانی، سناریوی محافل‌ قدرت طلب برای خروج از بن‌بست روحانی و سرپوش گذاشتن به آدرس غلطی بوده که با نام دولت تدبیر و امید در انتخابات ۹۲ به مردم دادند.
 
تسنیم
گلایه‌های زیباکلام از اصلاح‌طلبان
صادق زیباکلام با بیان اینکه اصلا ح‌طلبان باید از ابتدایی‌ترین حقوق‌ شهروندی که شرکت در انتخابات است دفاع کنند نه اینکه به دنبال جایگزین احتمالی روحانی باشند، گفت: این مسئله بسیار خفت‌بار است.
 
ایرنا
سخنگوی جبهه پیروان: ۳۰ کاندیدای بالقوه داریم
کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که ۳۰کاندیدای بالقوه برای انتخابات ریاست جمهوری داریم گفت: این جبهه حتما از یک کاندیدا حمایت خواهد کرد و البته آن، کاندیدایی خواهد بود که قاطبه و اکثریت اصولگرایان به آن برسند.
 
ایرنا
تحلیل محبیان از آرایش سیاسی کشور
دبیرکل حزب نواندیشان ایران اسلامی می گوید: اصولگرایان از وحدت درونزا برای انتخابات سال آتی ناامید شده و سیاست صبر و انتظار را در پیش گرفته اند تا گناه شکست احتمالی بر گردن آنها نیفتد. 
 
ایرنا
آغاز به کار شورای سیاستگذاری انتخابات جمعیت حامیان انقلاب اسلامی
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی از آغاز بکار شورای سیاستگذاری انتخابات این حزب خبر داد وگفت: برای انتخاب نامزد نهایی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، شاخص ها و خصوصیاتی همچون تحولات ملی، منطقه ای و بین المللی مدنظر خواهد بود.
 
تابناک
ملاک‌های انتخاب کاندیدای اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری
حجه الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر در گفتگو با تابناک، ملاک هایی همچون حرکت در خط امام و رهبری، ولایتمداری، سازش ناپذیر بودن در برابر استکبار و مدیر و مدبر بودن برای کاندیدای مورد نظر اصولگرایان، موارد دیگری را هم که مورد نظر جریان اصولگرایی است مطرح کرد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: وجود پایگاه اجتماعی مناسب و تجربه مفید از گذشته که بتواند ثابت کند کاندیدای اصولگرایان توانایی بر دوش کشیدن بار سنگین مدیریت کشور را دارد، در گزینش نهایی کاندیدای اصلح نقش مهمی خواهد داشت. 
 
تسنیم
هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب از زبان چمران
مهندس مهدی چمران، عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه وضعیت کنونی شایسته نظام اسلامی و ملت ایران نیست گفت: این جبهه خواهان مقابله با وضع موجود در کشور است.
 
تسنیم
نگاهی به فرآیند برگزاری انتخابات ۹۶
علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به تقویم برگزاری این انتخابات، گفت: براساس قانون کنونی انتخابات، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۲ فروردین ۹۶ به مدت پنج روز، انتخابات شوراها از ۳۰ اسفند ۹۵ به مدت یک هفته و انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی از ۸ اسفند به مدت ۷ روز انجام می شود.
 
فارس
۵ گزینه جبهه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۹۶
بابک آذرباد، نائب رییس جبهه اصلاح‌طلبان گفت:ما به همراهی جبهه اعتدال‌گرایان اعتقاد داریم که افراد اصلاح‌گرا و اعتدال‌گرا چون عارف، پزشکیان، ظریف، مطهری و لاریجانی از بهترین‌ رجل‌های سیاسی در کارزار انتخابات پیش رو هستند.
 
پارس
ابراز تمایل یک چهره اصولگرا برای کاندیداتوری در انتخابات
حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه هم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ابراز تمایل کرده است. یکی از نزدیکان وی گفته است آقای تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز که در دوره قبل آمادگی خود را برای این عرصه اعلام کرده بود مجددا رایزنی هایی را در این زمینه داشته است
 
فارس
نامزدهای مورد نظر ستاد انتخاباتی مشترک اقوام ایرانی مشخص شدند
رئیس ستاد انتخاباتی مشترک اقوام ایرانی گفت: آقایان مطهری، پزشکیان و شمخانی سه گزینه احتمالی ستاد ما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود و به‌ زودی ما با هر یک از این افراد نشست انتخاباتی برگزار خواهیم کرد.
 
ایلنا
تاکتیک انتخاباتی جلیلی برای رقابت مجدد با روحانی
جلال میرازیی با اشاره به تعدد نامزدهای اصولگرایان برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: با توجه به این‌که نامزد اصلاح‌طلبان از مدت‌ها پیش مشخص بوده، به نظر می‌رسد اصولگرایان قصد دارند با معرفی کاندیداهای متعدد به‌نوعی افکار عمومی را متوجه اردوگاه خود کنند.
نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که چنین الگویی علاوه بر فرصت‌ها و نکات مثبت، آسیب‌ها و تهدیدهایی در پی دارد، گفت: تجربه ادوار گذشته ثابت کرده که بزرگترین مشکل اصولگرایان دستیابی به اجماع و اتحاد نهایی جهت معرفی یک کاندیدا است.
 



:: موضوعات مرتبط: انتخابات , ,
:: بازدید از این مطلب : 1238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : شنبه 25 دی 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');